Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hjem Webside Heklekurs Facebook Instagram Epla Linker Om meg

HEKLEKURS I BERGEN - Oppstart i uke 42

Da nærmer det seg starten for heklekursene, og det er fortsatt noen ledige plasser om du vil bli med :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Grunnkurs (Kurs 1) - for deg som aldri har heklet før, eller som trenger en oppfriskning fra f.eks barne- og ungdomsskolen.
Her kan du være så grønn du bare vil! Du vil lære de forskjellige grunnmaskene, og få anledning til å hekle deg et eller flere prosjekter.

Videregående kurs
(Kurs 2) - for deg som kan hekle de forskjellige grunnmaskene.
Her vil du lære å hekle etter mønster og diagrammer (dersom du ikke kan det fra før), og du kan ta med deg hvilket som helst prosjekt du vil!
Kanskje du har noe du har hatt lyst til å hekle men som du trenger litt hjelp til? Eller noe du har begynt på som du ga opp? Eller kanskje en engelsk oppskrift som du trenger hjelp til å oversette? Eller har du sett noe kult på et bilde, som du kunne tenke deg å hekle? Eller sitter du rett og slett bare med en idé om hva du kunne tenke deg å lage? Ta det med, jeg kan hjelpe deg!! :))

Tema/Helgekurs - for deg som kan hekle de forskjellige grunnmaskene.
Her blir det forskjellige temakurs, som foreksempel diverse julepynt, påskepynt, dyreluer (ugle, katt, hund etc...) o.l.
Ettersom vi nærmer oss jul vil det første tema/helgekurset handle om nettopp denne flotte høytiden:) Jeg kommer til å ta med eksempler og oppskrifter på flere forskjellige juleting, alt fra juletrepynt til små gaver en kan gi bort. Har du egne prosjekter og oppskrifter du kan tenke deg å lage må du gjerne medbringe dette.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alle kursene blir holdt på Lynghaug Skole i Fyllingsdalen.
Har du ikke tilgang til bil går buss nr. 12 direkte fra sentrum, og stopper rett før og rett etter skolen.

Kurs 1 og 2 vil gå over 9 uker á 2 timer (18 timer), og vil koste 950,-
Tema/Helgekurs vil gå over en lørdag og søndag, á 6 timer (12 timer) og vil koste 650,-

Kurs 1 - Grunnkurs har oppstart onsdag 17 oktober fra kl.1800-2000, og vil gå over 9 onsdager på samme tidspunkt. Max 5 personer. 

Kurs 2 - Videregående kurs har oppstart tirsdag 16 oktober fra kl.1600-1800, og vil gå over 9 tirsdager på samme tidspunkt. Max 10 personer.

Betaling skjer på forhånd (kontonummer blir tilsendt på mail), eller ved oppmøte den første gangen :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Litt om meg

Jeg er en glad og kreativ jente som elsker å hekle!! :D Heklenålen har gått meget flittig i over 12 år, og mitt motto er at "Alt kan hekles"
Jeg har designet og heklet alt fra badedrakter og kjoler til skjelett og puppeputer. Fra luer og vesker til blomsteroppsatser og pepperkakehus (sistnevnte var publisert i "Eplas Jul" i fjor), og mye mye mer. Litt av det jeg har laget kan dere finne på denne bloggen :)

Til daglig jobber jeg som elevassistent på en ungdomsskole. Her jobber jeg også som Design og Redesignlærer i valgfag på 8.trinn.  
Utenom dette har jeg mitt eget firma (HELdesign) hvor jeg jobber som illustratør, kunstner og designer. Tegnebloggen min kan dere finne her.
Jeg er også designer for Englatroll, en kleskolleksjon for barn fra 0-5 år som blir lansert i 2013, og gleder meg veldig mye til dette!

Kort fortalt er jeg en person som brenner for hekling, og jeg har mye å lære fra meg!! :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Om dette er noe du kunne tenke deg, ta kontakt på mail: heklekurs@heldesign.com

Kanskje jeg ser deg der? :))

xoxo,
Hege:))

Tegnebloggen min

Stikkord:

2 kommentarer

Postet av: skraatak85

Godt tips:)
Dato: 26.09.2012 Tid: 14:30 URL: http://skraatak85.blogg.no/

Postet av: HELdesign - Hege Espeland Lygre

skraatak85: Bare å bli med om du vil :D
Dato: 12.10.2012 Tid: 11:16 URL: http://heldesign.blogg.no/

Skriv en ny kommentar

leser denne bloggen nå

Kategorier

Linker

Norske blogger

bloglovin

Facebook

Etsy

Arkiv

Siste innlegg

Siste kommentarer

Design

Laget av Lisa